مشاوره ثبتی و حقوقی بینا

ما در موسسه ثبتی حقوقی بینا با سابقه درخشان چندین ساله، افتخار همکاری با پرسنلی متخصص و مجرب در انواع زمینه‌های ثبتی و حقوقی را داریم تا بتوانیم با کیفیت‌ترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

موسسه ثبتی حقوقی بینا با صراحت اعلام می‌کند که در هر زمینه‌ای اعم از ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ انواع جوازها، ثبت اختراع، دریافت تمامی گواهی نامه‌ها، اخذ انواع کارت‌ها، طراحی سایت و… از متخصصین و کارشناسان همان حوزه بهره می‌برد که کیفیت و سرعت ارائه این خدمات، گواه این ادعا است. در ادامه به معرفی برخی از کارشناسان و متخصصین ثبت بینا می‌پردازیم.

همان طور که می‌دانید داشتن یک برند قوی، از با ارزش‌ترین دارایی‌های هر کسب وکاری است. کارشناسان ثبت برند و لوگو موسسه‌ی بینا از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد تا با استعلام گرفتن نام تجاری خود از به ثبت نرسیدن اسامی یکسان یا مشابه اطمینان حاصل کنید. همچنین در طراحی لوگویی که یادآور خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید باشد، شما را یاری می‌رسانند. سپس در ادامه روند ثبت برند، راهنمای شما خواهند بود تا بتوانید به راحت‌ترین شیوه ممکن، برند و نشان تجاری خود را به ثبت برسانید.

شرکت‌های تجاری در دنیای امروز، بخش قابل توجهی از فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی را برعهده دارند. متخصصین ثبت بینا با سال‌ها تجربه در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین نوع شرکت را باتوجه به شرایط و حوزه‌ی فعالیتی خود به ثبت برسانید تا علاوه بر بهره‌مندی از سایر مزایای ثبت شرکت، مالیات کمتری را پرداخت کنید.

همچنین در صورتی که قصد تاسیس شرکتی را دارید میتوانید اخذ جواز تاسیس، پروانه ساخت، پروانه بهره برداری و سایر جوازهای مورد نیاز را به کارشناسان ثبت شرکت ما بسپارید.

امروزه دنیا در دست شرکت‌هایی است که می‌دانند برندسازی چیست و به نحو صحیح از آن استفاده میکنند. درنتیجه حتی پس از ثبت برند و شرکت، کارشناسان ما در مسیر ساختن یک برند قوی و معتبر شما را یاری خواهند رساند. در همین راستا نباید از اهمیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی غافل شد. متخصصین ثبت بینا در کنار شما خواهند بود تا علاوه بر داشتن سایتی قوی بتوانید در شبکه های اجتماعی نیز حظور فعال و موثری داشته باشید.  

ما در موسسه ثبت بینا در تمامی خدمات خود همچون اخذ انواع جوازها مانند جواز کسب، اخذ انواع کارت‌ها مثل کارت بازرگانی، دریافت تمامی گواهی‌نامه‌ها مانند گواهی‌نامه‌ ایزو و همچنین اموری مانند دریافت اینماد و طراحی ست اداری از کارشناسان زبده و مجرب بهره می‌بریم تا بتوانیم همه این خدمات را با کیفیتی مثال نزدنی در کنار سرعت بالا به کارفرمایان عزیز ارائه دهیم.

ویژگی‌های بارز مشاورین و کارشناسان ثبت بینا

  1. ارائه گزارش‌کار منظم به کارفرمایان (به منظور اطلاع‌ رسانی به ایشان از روند انجام امور)
  2. متخصص در انواع زمینه های ثبتی و حقوقی
  3. مشاوره صادقانه
  4. پیگیری مداوم و دلسوزانه
  5. تعهد و صداقت کاری بالا
  6. سابقه و تجربه طولانی در امور مختلف ثبتی و حقوقی
  7. مشتری‌مداری بالا
  8. پاسخگوی سوالات شما در 24 ساعت شبانه روز

کارشناسان ثبت بینا

مشاوره ثبت برند ثبت بینا

 

خانوم لواسانی

مشاوره ثبتی و حقوقی بینا

 

خانوم حقی

مشاوره ثبت شرکت ثبت بینا

 

خانم امینی